Avatar de: Jon Bon Jovi

Jon Bon Jovi





Playlists
    1. Always
    2. Miracle
    3. Its My Life
    4. Blaze Of Glory
    5. Santa Fe
    6. Have a Little Faith In Me
    7. Hallelujah
    8. Janie, Don't You Take Your Love To Town
    9. Misunderstood
    10. Livin' On A Prayer
    11. Bed Of Roses
    12. You Give Love A Bad Name
    13. Never Say Goodbye
    14. Midnight in Chelsea
    15. Ugly
    16. Destination Anywhere
    17. Wanted Dead Or Alive
    18. Queen Of New Orleans
    19. This Ain't A Love Song
    20. It's Just Me
    21. Any Other Day
    22. Never Say Die
    23. Born To Be My Baby
    24. Bang a Drum
    25. Every Word Was a Piece Of My Heart
    26. Dyin' Ain't Much of a Livin
    27. Blood Money
    28. Someday I'll Be Saturday Night
    29. Crazy
    30. Justice In The Barrel
    31. Billy Get Your Guns
    32. Cold Hard Heart
    33. Staring At Your Window With a Suitcase In My Hand
    34. Learning How To Fall
    35. Love Hurts
    36. Diamond Ring
    37. (It's hard) Letting you go
    38. Naked
    39. August 7, 4:15
    40. Crazy Love
    41. Always Run To You
    42. One Step Closer
    43. Fear
    44. Feel Like Making Love
    45. Little City
    46. You Really Got Me Now
    47. Every Beat Of My Heart
    48. Can't Turn You Loose (feat. Lea Michele)
    49. Not Running Anymore
    50. I Talk To Jesus
    51. I Hope That I Don't Fall In Love With You
    52. Alive
    53. Burning For Love
    54. All I Wanna Do Is You
    55. Backdoor To Heaven
    56. Don't You Believe Him
    57. All I Want Is Everything
    58. Bad Medicine
    59. We Wish You A Merry Christmas
    60. A Hard Day's Night
    61. Dry Country
    62. Edge Of A Broken Heart
    63. Bounce
    64. Bells Of Freedom
    65. Because The Night
    66. Levon
    67. Fields Of Fire
    68. Fire Inside
    69. Complicated
    70. Bobby's Girl
    71. Ain't No Cure For love
    72. Don't Leave Me Tonight
    73. I Get A Rush
    74. Head Over Heels
    75. Hardest Part Is The Night
    76. Everybody's Broken
    77. Drive
    78. Another Reason To Believe
    79. American Dreams
    80. America the Beautiful
    81. Maybe Tomorrow
    82. No Apologies
    83. Good Guys Don't Always Wear White
    84. Garageland
    85. Drift Away
    86. Don't Keep Me Wonderin'
    87. Dirty Little Secret
    88. Please Come Home Christmas
    89. Cats In The Cradle And a Silver Spoon
    90. Captain Crash And The Beauty Queen From Mars
    91. Bridge Over Troubled Water
    92. Blame It On The Love Of Rock & Roll
    93. Better Think Twice
    94. All Talk No Action
    95. All Right Now
    96. Abraham, Martin And John
    97. 634-5789
    98. So You Want to Be a Rock 'n' Roll Star
    99. This Time It's For Real
    100. Miro A Tu Ventana
    101. Mr. Big Time
    102. Blue Christmas
    103. Growin' Up The Hard Way
    104. Get Ready
    105. Gimme Some Lovin' Charlene
    106. Flesh & Bone
    107. Does Anybody Really Fall In Love Anymore
    108. Deep Cuts The Knife
    109. Damned
    110. Cadillac Man
    111. Brother Louie
    112. Breakout
    113. Borderline
    114. Bitter Wine
    115. Badlands
    116. Backdoor Santa
    117. Broke Down Piece Of Man

    Santa Fe

    Jon Bon Jovi

    Composição: Jon Bon Jovi

    They say that no man is an island
    And good things come to those who wait
    But the things I hear are there
    Just to remind me
    Every dog will have his day

    The spirits they intoxicate me
    I watched them infiltrate my soul
    They try to say it's too late for me
    Tell my guns I'm coming home

    I swear I'm gonna live forever
    Tell my maker he can wait
    I'm riding somewhere south of heaven
    Heading back to Santa Fe
    It's judgment day in Santa Fe

    Once I was promised absolution
    There's only one solution for my sins
    You gotta face your ghosts
    And know with no illusions
    That only one of you is going home again

    And I blame this world
    For making a good man evil
    It's this world that can drive a
    Good man mad
    And it's this world that turns a killer
    Into a hero
    Well I blame this world for making
    A good man bad

    Now I ain't getting into heaven
    If the devil has his way
    I swear I'm gonna live forever
    Heading back to Santa Fe
    Got debts to pay in Santa Fe
    It's judgment day in Santa Fe

    Solo

    So I save a prayer
    For when I need it most
    To the Father, Son
    And the Holy Ghost
    And sign it from a sinner
    With no name

    When I meet my maker
    When I close the book
    On the hearts I broke
    And the lives I took
    Will he walk away
    'Cause my soul's
    Too late to save

    Now I ain't getting into heaven
    If the devil has his way
    I swear I'm gonna live forever
    Heading back to Santa Fe
    Got debts to pay in Santa Fe
    It's judgment day in Santa Fe

    1. Faça seu login e cadastre-se
    Aviso legal · Entre em contato - Studio Sol © 2014 Ouvirmusica.com.br
    -