Playlists
    1. Bad (feat. Tiara Thomas)
    2. Ambition (feat. Meek Mill)
    3. Lotus Flower Bomb (feat. Miguel)
    4. Sabotage (feat. Lloyd)
    5. No Days Off
    6. Black Heroes (feat. Jerry Seinfeld)
    7. Pretty Girls
    8. Beautiful Bliss
    9. 91210
    10. Diary
    11. The Ambitious Girl
    12. Slight Work (feat. Big Sean)
    13. I Be Puttin' On
    14. Bad (Remix) (feat. Rihanna)
    15. Love Hate Thing
    16. Heaven's Afternoon (feat. Meek Mill)
    17. Ice Cream Girl
    18. Dig Dug
    19. W.A.L.E.D.A.N.C.E
    20. Please Listen
    21. The Kramer
    22. The Manipulation
    23. waledance
    24. What They Know About Wale
    25. The Crazy
    26. World Tour Feat. Jazmine Sullivan
    27. Pimp Hard
    28. Uptown Roamers
    29. Prescription
    30. Contemplate
    31. Shades
    32. Let It Loose
    33. Mirrors
    34. Mama Told Me
    35. Pot Of Gold
    36. The Number Won (Competition)
    37. The Work (Workin)
    38. The Trip (Downtown)
    39. The War
    40. The Light
    41. The Breeze (Cool)
    42. The Mc
    43. The Problem
    44. Warming Up Cane
    45. Bait
    46. The Cloud
    47. Let's Chill
    48. 600 Benz
    49. The Posse Cut
    50. The Eyes Of The Tiger
    51. The Power
    52. Ocean Drive (feat. Magazeen)
    53. Focused (feat. Kid Cudi)
    54. Don't Hold Your Applause
    55. Miami Nights
    56. Legendary
    57. Chain Music
    58. Illest Bitch Alive
    59. That Way
    60. Fairy Tales (feat. Lil Duval)
    61. Actin' Up (feat. Meek Mill)
    62. Clappers (Feat Nick Minaj & Juicy)
    63. Double M Genius
    64. DC Or Nothing
    65. By Any Means
    66. Barry Sanders
    67. Say It Again
    68. Samples N' Shit
    69. New Soul
    70. Mother Nature
    71. Lacefrontin
    72. I Think They Crazy
    73. Georgetown Press (feat. Lightshow)
    74. Fuck You
    75. The Followers
    76. Nike Boots Part. 3
    77. Nike Boots (Remix)
    78. Nike Boots
    79. Chillin'
    80. Look Up In Da Stars
    81. Warrior ( Freestyle)
    82. Family Affair
    83. Bedrock Freestyle
    84. Tv In The Radio
    85. Triumph
    86. My Sweetie
    87. The Soup
    88. Hold Yuh Freestyle
    89. Talk 2 Me (Feat. Roscoe Dash)
    90. I'm On One
    91. Bad Girls Club
    92. Waka Flocka Flame
    93. 100 Hunnit
    94. Mike Tomlin
    95. Breakup Song
    96. No One Be Like You
    97. Tats On My Arm
    98. Fluorescent Ink (feat. Stalley)
    99. Actin Up (feat. Meek Mill & French Montana)
    100. Acapella
    101. Albert Pujols
    102. 4 a.m.
    103. Arrival
    104. Bait (feat. 2 Chainz, Rick Ross & Trey Songz)
    105. Abitionz Freestyle
    106. Street Runner
    107. First Class (feat. B.O.B & Big Sean)
    108. Fa We We Freestyle
    109. Face Down (feat. Trey Songz & Meek Mill & Sam Sneaker)
    110. Don't Pay 4 It
    111. Dance Move (feat. Fabolous & French Montana)
    112. Cool Off
    113. Change Up
    114. Chun Li
    115. Center Of Attention
    116. Can I endure (feat. Rihanna)
    117. Buy This Game (feat. Chinx Drugz & French Montana)
    118. Bricks (feat. Lyfe Jennings & Yo Gotti)
    119. Bittersweet (feat. Colin Munroe)
    120. Best Night Ever (feat. Rick Ross & Kevin Cossom)
    121. Bag Of Money (feat. Rick Ross & T-Pain & Maybach Music Group & Meek Mill)
    122. Aston Martin Music (Freestyle)
    123. All The Way Gon
    124. 88
    125. Sunlight
    126. Oliver Twist
    127. Never Never Freestyle
    128. Money Changes (feat. Chrisette Michelle)
    129. Mass Appeal
    130. Make It Rain (Freestyle)
    131. M.I.A.
    132. Limitless
    133. House Party Remix (feat. Fabolous & Meek Mill & Mac Miller)
    134. Golden Salvation
    135. Gullible (feat. Cee-Lo)
    136. Futuresh
    137. Where They Do That At? (feat. Sabi)
    138. Awesome
    139. Hella
    140. MFS
    141. Simple Man
    142. Rotation
    143. Tired Of Dreaming
    144. Vanity
    145. Sunshine
    146. Lovehate Thing
    147. The Curse Of The Gifted
    148. Take a Chance (feat. Wale)
    149. Til The Sun Up

    The Crazy

    Wale

    do you think I'm crazy
    do you think I'm out of my mind
    with this tape
    rappers out of shape so
    i just wanna taper and me give it a shape up
    my flow is a razors edge (spits toothpick) CHICO

    how can i convey this
    how can i portray this
    how can i relate this
    image with the same as the lyrics so i changed up
    pumper of the same stuff
    i gave them the tailor-
    made from the brain
    of the most genius
    always i appreciate it
    when they leave us
    no one give a damn
    when they breathe in the least bit
    when they try to teach us
    we be in the bleachers
    when they are deceased every player turn blue-chip
    same thing with this music
    they do grown immune to it
    make they own taste to produce it
    even in the visual, lyrical or audio
    clothing line struggle till the poppa nigga on it
    though who on it first usually gets laughed at and sassed
    and they say I'm over heads cuz they don't understand... that

    do you think I'm crazy, crazy, crazy
    do you think I'm crazy, crazy, crazy

    i swear they think I'm crazy
    too much percussion and bass
    when i take beats
    god gave me wisdom and you disbelievers atheists
    while I'm making history
    like i drew the temple, curriculum, get me
    Ankou??, ancient like the pharaoh
    lil' more dinero
    denim flyin benz still kickin' tier zero
    yeah, i am crazy, hoppin off the wall like vega
    they vaguely decipher my language
    outta my mind come and chase me
    rich off of Grammer like I'm managing Frasier
    Cheers, psycho, maestro, orchestra delightful, the right flow, right flows down and they might go NICE
    a low life's plight
    i give up my light like an interracial couple wit a child
    I'm fuckin paramount, i hope they understand that
    light over heads mean I'm right where they heads is
    pause, epiphany, y'all, ironically, normal, and Nermal, from Garfield, you're "kitten" me
    haha

    do you think i'm crazy
    do you think i'm crazy

    it's obvious I'm crazy
    besides black thought, Ye and jay-z
    told you camp lo was my favorite
    they was on that mase shit
    i was on my sway ('suade) shit
    how can i persuade more heads to hear this great shit
    i can stop tryin' to
    had to get my mind on what i do
    they would not oblige to a mind who inclined or
    flyin' over climbers, glidin' through the skies as a slow minds wander
    walkin' on the ground
    and ipod mind to you Walkman guys
    but i apologize for not walking you around
    cuz i acknowledge i am far more knowledge, they are more garbage and i'm so nasir
    yeah, and i ain't saying that I'm nas here
    I'm just saying rap's dead when I'm not here
    bring it back, i ain't saying that I'm nas here
    I'm just saying rap's dead when I'm not here

    1. Faça seu login e cadastre-se
    Aviso legal · Entre em contato - Studio Sol © 2014 Ouvirmusica.com.br
    -